Boesie Okadar cok yedim ki hesapliyorum yaklasik 2600 kalori almisim bugun ama hala aklim yiyemediklerimde🥺 10 kilo aldim 33. Hafta daha alicam biliyorum ama bogazim resmen durmuyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Morprenses Boesie bende öyle canım 32 den sonra çok arttı engel olamıyorum ben 21 kg aldım 37+3 teyim senin kilo iyi yine 🤣
suleesrky Ben de ilk 3 ay yiyememistim şimdi de doymak bilmiyorum. Surekli acıkıyorum. Yedikce de hazimsizlik yaşıyorum. 😔
Akca01 Keske 33 haftamda bende 10 kg almış olsam sadece 🤣🤣 20 haftadayim ve +7.5 kilo ile bizimlesin 🤣🤣😭 Hergun dikkat edecegim diyorum ama olmuyor 🤷♀️🤷♀️ +15 le dogursam bari tek tesellim o
Boesie Akca01 Benim hic istahsizligim bulantim olmadi ki hep yedim ama bu 2 haftadir iyice istahim artti 3000e yakin kalori aliyorum gunluk ve gun sonu koca bir pismanlikla yataga giriyorum😂
Akca01 Boesie benim de aşırı aşırı bi bulantim olmadı. Sadece acikinca bulanti geliyordu onu da bastırmak için ekmek simit makarna 🤣🙈 oyle seyler geçirdi. Onlarda kilo oldu direk Aman napalim sağlık olsun 🙄🙈🙊 ama cok k da kilo olmasın işte.