Kararsizbirben Arkadaşlar idrar tahlili ve seker yüklemesi icin randevu mu alınması gerekiyor devlette bi doktora acaba. Ama kendi hastasi olmadigim için direkt sadece tahliller ve yükleme için kabul ederler mi bilemiyorum bu şekilde yapan var mı acaba?
Tasarimhanee_45 Kararsizbirben yaptırabilirsin yapıyorlar. Hatta özelde çok para gidiyor diye tüm tahlilleri devlette yaptırıp özeldeki doktora gÖsterenler var
Senemturan Kararsizbirben ben muayeneye ozele gidiyorum ama tum tahlillerimi devlette yaptiriyorum mesela ayrintili usg m Var ayin 16 sina randevu aldim normal devletten bi kadin dogum doktoruna o zaten sana soyluyor bu testi yaptirr diye ordan perinatolojiye gonderiyor onlarda sira veriyor sana ordaki sonucuda alip ozeldeki doktoruma gosteriyorum. 5. Ayimdaym hep bole yaptim
di-ma Kararsizbirben evet ben özele gidiyorum ama tahlilleri devlette polinikliktr veznede az bir ücretle hemen yapıyorum randevu falan almadan sabah gidiyorum