İlk doğumum spinal sezaryen oldu doğum sonrası başım çok ağrıdı 5 gün tek başıma ayağa kalkamadım dikiş yerimde ve karın içinde ağrı vardı. Şimdi 15+4 günlük hamileyim epidural mi olsam diyorum spinalde başım ve dikiş yerim çok ağrıdığı için. sizin nasıldı baş ağrınız benim 15 gün ense kökünden beynime ağrı oldu