Blge1 Hayat_Recep3480 kaçıncı haftadasın canım benimde ellerim ayaklarım şişti başta korktum bende ama günlerdir hala şiş alıştım doktorum olabilir normal dedi 34.haftadayım
Ceren_01 Hayat_Recep3480 tansiyonunu takip et canım yükselirse hastaneye gidersin birden oluşan ödem prekemplampsi diye bişey var o olabilirmiş
okuyor Hayat_Recep3480 kağan Kocatepe 28. Haftadan sonra eller sisebilir diyordu videosunda. Ellerle beraber yüzün de bir anda şişmesi gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilirmis
bayatkahve Hayat_Recep3480 karpal tünnel başlamış olabilir kaçıncı haftadasınız ? Ayakta ve yüzde de şişme olursa, tansiyonlarınız yüksek çıkarsa Preeklampsi olabilir dikkat edin. Ama karpal tünnel oluyor genelde
Hayat_Recep3480 Narmina95 Benimde arada oluyor geçiyor da yine de korktum acaba neden böyle oluyor diye
Narmina95 Hayat_Recep3480 ya ama normal benm yakınındakı herkesde Şişiyor elleri ayakları Benm arkadaş var O dedi benm elim ayağım yüzüm nasıl şişmişti hamilelikte korkma bişey yoktur inŞAllah canm