bluees1207 kimse söylemedi canım bizzat yaşadım, bebeğim karnımda öldü, ve ben o kadar çok kusarken halsizken benim bütün belirtilerim bi anda kesildi, birden iyi oldum hastaneye gittim ve bebeğimin öldüğünü öğrendim canım, belki herkeste aynı olmaz ama bende böyle oldu, bende tecrübemi yazdım oraya