Gozde0010
İnşallah gözdecim bize çok zor geldi 3 kere kimyasal geçirdim eşim sperm testi yaptırdı doktordan doktora gittik tüp bebek yaptırdık 45 bin harcadık tam transfer olucaktım doktor dubaiye gitmem lazım bidaha ki aya yapalım dedi ve ben o ay doğal yolla hamile kaldım inş sorun olmaz o yüzden cok korkum var