FATO____ 36+6 daaym benimde ağrılarım var geceleri lavaboya çıkmaktan uyuyamıyorum insallah bu askerlik sağlıklı Bi süreçle hızlıca geçer ❤️😍
Annecimm22 Sultanuhrahavinim artık şuram ağrıyor diye söylemekten utanır oldum her gün farklı bişey ilk gebelikte olunca normal mi bilemiyorum
Busra2013 Sultanuhrahavinim 36+0 omuriligin iki yani yukardan asagi kdr agrio yemek masssinds yemek yiyene kfr oluom bi is yapana kdr öluom
mercimeginannesi71 Benimde sürekli sırt bel ve karnımda ağrı var. İlk gebeliğim ve korkuyorum erken doğum mu diye. Bide afedersiniz ama hamile kaldım kalalı ishal var normal mi 30. Haftadayım
Annecimm22 Sultanuhrahavinim bugün mesela karnımın alt kısmı uyuşuk anlamdım bir türlü artık önemli mi değil mi sağ salim sağlıkla alalım hepimiz bebklerimizi
Busra2013 Sultanuhrahavinim aynen az kaldida bende ölcm resmen sirtim sgrio alt karnim agrio ayskta duruncs sertlwsio saga ystinca serttlwsio sola yatinca sertlsio nefes daralio
guzelbebegimmmmm Sultanuhrahavinim iyice canım sıkılmaya başladı bu ağrılardan ya 😔🤦🏻♀️ Sinirli gergin oluyorum