Benim en çok korktuğun şey olmuştu idrar yolu enfeksiyonu da olabilir ama yerleşme ağrısı o caninım 4 günden sonra hafifliyor 14 haftam da hala oluyor panik yapma diyemicem bende çok yapmıştım o yüzden korkma Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah rabbim herkesin kucağına almak nasip etsin