gamonur Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim yaklaşık 1 buçuk aydır kanama lekelenmem var 2-3 gündür yoktu bugün yine pembe lekelenmem oldu normal mi dün kasık ağrım vardı lekelenmem gelince ağrımda geçti
Aslylmz Gebelikte hiçbir kanama normal değildir helede ağrı eşlik ettiyse mutlaka doktorunuzla görüşün yada acile gidip kontrol altında olun