Bir iki hafta çok soğuktu evimiz her cephesi açık, salon kocaman, 45-46-47derece de gidip geldik , petekler 5teyd kızım salon da daha rahat hareket ettiği için sürekli açık, odası da sürekli petekler açık , alt değiştirme ve uyku odasında oluyor. İki hafta sürekli kalorifer kullandım diğer günler tasarruf kullanıyoruz. Normalde ocak ayinda 350tl geldi, bu ay 650tl geldi 🥴 şu an havalar ısındı düşürdük, Ocak Şubat’ta mutlaka bir iki fatura böyle fazla gelir.