bugun kontrole gittik ozele gidiyoruz.doktor ilgili aslinda şikayetin varmi falan dedi ama nst ye baglamadi. 2 hafta sonra gel ozaman nst cekicem dedi. rutin bebisin ölçümlerini yapti. sezeryan gününü verdi 7 mart. şaşirdim ilk hamileligimde her gidiste nst cekiliyordu normal mi ki