Benimde bugün kontrolu vardı 35+4 günlük bebeğim ilk nts ye girdim. Sancı yok bebeğin haraketleri gelişimi suyu iyi dedi 2.800 kilosu bundan sonra her hafta gidecekmişim haftaya sadece nts olacakmış ondan sonraki hafta hem nts hem ultrason olcak dedi hayırlısı bakalım çok heyecanlıyım bebeğime kavuşacağım günü iple çekiyorum