Zynp44 kızlar 27+1 haftalığız bizde. Geceden beri kasıjlarımda ağrı var adet olacak hissi veriyor anlayamadım ya dayanılmaz değil ama varlığı rahatsız ediyor randevu aldım bakalım 4te gideceğim kontrole. Ayın 28inde gitmiştim rutine şeker yükleme falan yapılmıştı. Herşey yolundaydı. Umarım önemli bişey değildir, birde bacak arası ağrısı var döneniyorum, yürüyemiyorum oturup kalkmak işkence oldu bu ara. Kasık ağrısıyla ikisi çekilmez ya 😥😣