Zeynepsa toprakbusra Ay dogru diyosun gormemisin bi cocugu olmus hesabi 😁nereye koyuo ne yapacağımızı sasiriyoruz ya
Slalaylay Zeynepsa benim kayınpederim eşime demiş zaten sadece sizde var gibi davranmayın sakınmanın korumanın da ölçüsü var eşyaya boğmayın çok şey almayın ölçülü olun diye ama kendisi dayanamıyor şimdiden oyuncaklar alıp saklıyor 😂
ElifGuven Slalaylay biliyorlarsa arada öpüyorlardır bişey olmaz o zaman 😂😂😂ama uyanık kalması iyi yani çok uyuyan çocuğu hiç sevmem 😂😂
Slalaylay ElifGuven daha doğum olmadı bakalım bildiklerini uygulayabilcekler mi😂😂 ben de başkalarının çok uyuyan bebeğini sevmezdim yani uyuyor olmasını sevemediğimiz için🙈😅 ama kendi bebeğim olunca iş değişebilir uyusun ben de uyuyayım diyebilirim🤪
muhteriz Ben bebeğimi uyansın diye başında beklemekten korkuyorum ne demek uyanınca hemen uyutmak 😂 eşim bile çok uyusa hadi uyan diye bunaltıyorum galiba çocuk benim yüzümden uyurken bile kucakta gezecek 😂
Elcnerdgn Bence daha küçük sevmek icin biraz daha sabretsinler zaten kucaklarındada hemen uyur yazık günah yerine yatırıp uyusun uyumaya ihtiyacı var onun şuanda