yenibirgun Kızlar merhaba 8. Haftamdayım midem bulanmıyor fakat ağzımın tadı yok tatlı bile yesem 2 dk sonra yine acı bu şekil olan var mı ?
Aycdlpyrz yenibirgun bende 9 haftalığım. Aynen ne yersem yiyeyim sonra ağzımda kötü bi tat oluyor anlam veremedim. Her yemekten sonra geğirme var birde 😏
Banuc Bende 8 Ağzımin içi çok değişik Yemek yesemde yemesemde Yediklerimde çıkıyor zaten Böle nasl beslenecegiz