arkadaşım kullandı ama puseti çok minik . normal ünitesi de hem sepet hem oturma ünitesi oluyor çocuk biraz büyüdüğünde ayakları iki büklüm kalıyor içinde . tekerleri aşırı büyük her arabaya sığmıyor . bence kullanışsız . yani biz yakın arkadaştık beraber gidip geliyorduk çoğu yere . diyodum ben çocuğumu kucağımda taşırım sen getirme arabanı bizimkini kullan 😂😂