Kızlar 10 haftalık hamileyim ilk gebeligimde 16. Haftaya kadar kustum hep mide bulantısı yaşıyordum 7. Ve 8. Haftaların böyle geçti ama 9.10. haftalarımda hiç hamile değilmişim gibi kusmalar bitti. O zamanlarda hep ilaç içiyordum şimdide içiyorum ama şimdi iyi gitmesi beni şaşırtmaya hatta korkutmaya başladı . Bebeğim yaşıyor mu acaba diye. Sizde de böyle bir durum var mıydı iki hafta sonra kontrolüm var. 13. Haftada ikili tarama yaptıriliyormus 12. Haftada da yaparlar mı kontrol süresi içinde olsun istiyorum birazda . Bilgisi olanlar yazabilir mi