ArenAsilmomm 3 gündür nidicard kullanıyorum. Yüzümde kızarıklık şişlik ve yanma oluyor. Doktorum günde 4 taneden 2 taneye düşürdü. Sizde de oldu mu bu durum? Normalmiş yan etkisi ama insan yine de endişeleniyor.