Kızlar çok kötüyümmm. Aşırı derecede dünden beri hazımsızlık var midem şiş karnım şiş sürekli afedersiniz geyirme isteği var. Midem aşırı bulanıyo açım yemek 1 kaşık yediğimde tokluk oluyo midemde ama asla doymamış oluyorum. Midemde sanki bi taş var nefes almam bile zor geliyo. Büyük bir hazımsızlık var. 9+4 günlük hamileyim normal mi ya acile mi. Gitsem