MucizemmBenimm Hil38 Maşallah subhanallah🥰 9+2 yim bende bi yandan şekerimi dengede tutmaya çalışıyorum yandan 12 gün kaldı bebeğimizi tekrar görmeye gün sayıyorum resmen 😅 zaman geöek bilmiyor sanki 🙈
Kavakyellerihercai Hil38 yaa maşallah vajinal mi gördü karından mı benimde çarşamba 6+1 olacağım kalp atışını duyar mıyım hiçbir Gebelik belirtim yok kalp atışı var mı diye korku ve heyecandan uyuyamıyorum
1Pamuk Hil38 maşallah Rabbim isteyen herkese versin inşallah benimde yarın kan sonucun çıkacak hayırlısı ile bu gün testte çift çizgi çıktı ama bakalım inşallah bir sorunu yoktur ,🤲🏻dua ederseniz çok mutlu olurum İNSLALAH
mrs-nobody Hil38 gözünüz aydın ☺️☺️bende cuma günü 5+6iken gördüm azıcık da olsa duydum kalp atışlarını 😍🥲 gercekten bir mucize 😇 Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin hepimize 🙏🏼❤️
altnbebek Maşallah ❤️ 11+5 mide bulantımız azaldı gibi cinsiyetimizi henüz öğrenemedik haftaya ikili testi var yavru kuşumun 😀
Hil38 altnbebek bende de mide bulantısı başlıyor yavaştan 🤦🏻♀️ Cinsiyeti de hayırlısıyla öğrenirsiniz inşallah 🥰 altnbebek
Hil38 Kavakyellerihercai Bende senin gibiydim canım içini ferah tut ☺️ Karından baktı hatta adetime göre küçükmüş 5+3 falan dedi benim takibime göre 6+3 tü o halde göründü 🙊Seninki de görünür inşallah 🤲🏻☺️
1Pamuk Hil38 Benim 5 haftalık denildi ama normal ultrasonda kese çıkmadı 😢 alttan bakıldı çok küçük denildi kese
Hil38 1Pamuk Amin gönlünde olan herkese nasip etsin inşallah Rabbim🤲🏻 Hayırlı haberlerinizi bekliyorum🥰
Hil38 Sebiha1 evet son adet tarihime göre ☺️ Ama doktor son adetine göre biraz küçük dedi bi arkadaşımda da aynısı olmuş bi süre sonra normale dönüyomuş ilerleme ☺️
Hil38 1Pamuk denk gelmiştim 7 haftalık olup göremeyenler varmış döllenme vs göre değişebilir diye düşünüyorum olumsuz düşünme içini ferah tut canım herşey güzel olur inş ☺️🥰
1Pamuk Hil38 Allah razı olsun inşallah darısı sizlere isteyen herkese nasip etsin inşallah Rabbim aminn ❤️