Caglaaa Ozgebah Ben 16+3 üm bikini giyiyorum mayo hiç denemedim sıkar falan diye böyle daha rahat geliyor 😊
Asltplli Ozgebah canım benim tercihim bikini , bir süre öyle giydim ama Kocaman göbeğime insanların dik dik bakmasından rahatsız oldum . Şu anda mayo kullanıyorum Sudan çıkınca göbeğime yapışıyor ama rahatsızlık vermiyor, bir beden büyük almıştım
gigi Kesinlikle bikini göbeğin altından giyebilrsin mayo giydim ben geç kuruduğu için karının ağrıyor üşütüyorsun bikinide de yanında yedek alt bulundurup değiştirmen gerekli onu da değişremedim ishal oldum günlerce
Epelinkiran Bende ikiside var ama bilibi daha eahat sadece altını değiştiriyorum denizden çıkınca mayıyla karnım çok ıslak kalıyor hem gaz yapıyor hemde bebeğim rahatsız oluyor
Neroizm Bikini bence. Lavaboya gittiginde daha rahat, altini degistirip ustunu birakabiliyorsun, daha hizli kuruyor, karin bolgesini sıkmıyor, hareket kisitlamiyor.
Efuchama Mayoda göbek kısmı geç kuruyor ağrı ve gaz yapıyor mayokini giydim ben bi kaç defa göbeğim buz gibi ısınmadı bi türlü bebişim üşür bi şey olur diye bikini giyiyorum
tco Ozgebah bence bikini hem gobeginiz surekli islak kalmaz hem altini istediginiz zaman degistirebilirsiniz hemde daha guzel duruyor bence😊