esredn canım şimdi kanamam yok şükür gittigimde hastaneye durmustu zaten doktoru bulamadık merkezdeydi oraya gittim progestan verdi şimdi daha iyiyim kasilmalar batmalarda azaldı ❤ ne zaman bulabilirsem almaya calisiyorum tek doktor var oda her zaman burda olmuyor maalesef sadece 21 şubata vardı onuda Bayadır bekliyorum onu alamasam daha hiç bulamazdim ama tarihlerin arasını hiç bilmiyorum erkenmi gecmi diye tereddüt ettim ❤