Merhaba anneler 32+5 hafta hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu iri olduğunu söyledi diyetisyene yönlendirdi gebelik şekerim yok. Böyle olup normal bir şekilde sorunsuz doğum yapan oldu mu ? İnternetten araştırdım insanı korkutacak şeyler yazıyor 🥺😭