Yakın zamanda bu hastaneyle görüşen ya da doğum yapan var mı acaba? 16 bin küsür fiyat aldık ama ziyaretçi yasağı varmış.. Başka kişiler pek umurumda değil de çocuklarım da giremiyor bildiğim kadarıyla…Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim