Alazz Senin haftan iyi. Benim 21+5 de rahim ağzı yetmezliği teşhisi koyuldu. 20mm kısalık ve 7mm-1cm açıklık vardı. Bir hafta sonrasında serklaj oldum dikiş atıldı.
Senin artık 7. Ay olmuş, yatarsın dinlenirsin.Rahim ağzı farklı bir yapı, saatler içerisinde uzayıp kısalabiliyor.İğnesi hapı fitili filan var hastanede ilgilenirler