34.haftadan itibaren başlıyor nst
riskli gebelikse daha erken de başlayabiliyor. Alttan muayenede devlet hastaneleri ve şehir hastanesine gidiyorsanız doğum belirtileri başlayınca bakıyorlar öncesinde bakmıyorlar doğumu tetikleyebiliyor çünkü. Ben ilk doğumumu özelde yaptım doğum için gittiğimde baktılar. Şuan şehir hastanesine gidiyorum 39.haftama giricem doğumda bakıcaklsrmış. Bazı özellee 35 36 haftadan sonra bakıyorlarmış forumda yazmışlardı