Mareyare Merhaba arkadaşlar faha önce dış gebelik geçirip metotreksat iğne oldum Adetim 4 gün gecikti ama testim negatif Sizce hamile olabilir miyim
Abc34 Mareyare benim adetim geçeli 6 gün olmuştu 6.gün kan verdim 1.2 çıktı bugün 9. Gün hala adet olmadım. yarın 10 olucak. Çarşamba tekrar kan vericem inşallah vardır. Eğer idrar testi yaptıysanız bnce kan verin
Hzlkaya Mareyare iğnenin etkisiyle de gecikme olmuş olabilir psikolojik birazda kafanızı boşaltın bi kaç gün daha bekleyip kan verin sağlık ocağında
Mareyare Abc34 kan testi daha garanti tabi ama hamile olmamaktan da korkuyorum biraz daha bekleyip faha garanti bir sonuç mu alsam çok kararsız kaldım