Merhaba güzel anneler benim 19+3 haftalık hamileyim 19+1 de ilk defa bebeğimin yer değiştirdiğini farkettim dün yani 19+2 de 2 3 deda yine yer değiştirdi sola yattığımda birinde ayaktaydım hatta sonra saat 4 gibi banyo yaptım o zamandan beri hiç dönüşünü falan hissetmiyorum normal midir kaç günde bir hissedebilirim bu arada ilk gebeliğim