Wonderful_mom doğum yaptıgım güne kadar sürdü o baskı. Doğuma bir ay kala hıc dısarı cıkmadım cunku her an ayaklarını vajınamdan cıkaracakmıs gibi bir his olurdu. Doktorum normal dedi. Hıcbır sıkıntı yasamadan doğumum oldu. Erken doğum falan olmadı yani stres yapma, normal bir durum❤️