Pamuguummm 3 kapılı dolap almayı düşünüyorum şifonyer gerekli mi sizce bebek odası için ? Uzun süreli kullanmayı düşünüyorum büyüdüğünde de kullanacağı bir oda alacağım. Sifonyerde kararsız kaldım siz nasıl aldınız fiyatları neydi?
Deletedmom623737 Pamuguummm Ben ikeadan şifonyer aldım içleri de geniş gayet kullanışlı ![]https://) !](https://)
Senays https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/yatak-odalari/komodin-ve-sifonyerler/sifonyerler/30403571/malm-4-cekmeceli-sifonyer.aspx Ben bunu aldım kıza erkeğe bebege ergene hepsine olur bence 😁
minikportakal Deletedmom623737 çok beğendim şifınyerinizi kullanışlı mı acaba çekmeceleri geniş duruyor gerçi
Momydemet Ben de bunu aldım İkeadan. İçi çok geniş baya eşya alacak gibi,ama daha duzenlemedim. En 108 boy 96 cm
minikportakal Deletedmom623737 bende çok beğendim siz böyle kendi fotoğrafını atınca böyle bişey arıyordum zaten alırım ☺️