Merhaba güzel anneler ve anne adayları ben de 3. 4gün** önce hamile olduğumu öğrendim tahmini dört haftalık bu haftayla birlikte üç gün önce ultrasona girdiğimde çıkmadı gözükmedi ama Kan testimde cıktı gebe oldugum kan değerim biraz düşük kasık bölgemde hafif hafif ağrılar oluyor sizde de normal mi bu ?perşembe günü ya da çarşamba günü tekrar doktor randevum var keseyi görebilir miyim sizinki ne zaman gözüktü