Dilish Misssitare Benim rahimim de öyle. Düşük tehlikesi olduğu için ilk hamileliğimde 2 defa hastanede yatdım. 3ay bitene kadar da doktor yat demişdi. Sizin də rahminiz kalp şeklindemi?
Cansumuratt Misssitare canım benimde öyleymiş riskleri en başında söyledi illa öyle olcak diye bişey yok dedi erken doğum düşük ve alanı dar olduğu için sezaryan riski oluyor dedi ama çok şükür şuan 34. Haftadayım ilk haftalardan beri progestan fitil kullanıyorum 36 haftada bırakacakmışım bir sıkıntı yaratmıyır korkma ama dikkat et benim normal doğum pozisyonu almış bile yeri dar olup dönemeyebilir diye sezaryan olma ihtimali oluyor sanırım
ada58 Misssitare benm de öyle ama progestan hap, pruloton iğne vurundum bişey olmadı şimdiye kadar çok şükür
Mineccee Misssitare benmde kalp şeklinde canım ilk zamanlar düşük tehlikem olduğu için 2 ay progestan kullandım. Sonra bıraktırdı doktorum şimdi 36 haftalığız foğum kanalına girmiş bebiş endişe etme hiç
Ipekkarakus0 Bana ilk doktor rahimin kalp şeklinde demişti ve progestan yazmıştı ama başka doktora gittim öyle birşey yok dedi 🤷♀️
Misssitare Dilish devlette perde var gebelik rahmin yarısında görünüyor dedi. Özele gittiğimde kalp şeklinde dedi. İlk gebeliğim biraz tedirginim
Cansumuratt Misssitare valla canım tam hatırlamıyorum ama 1. Ay dan sonra hemen verdi ilk gittğimde verdi yani
ada58 kalp şeklinde rahim olduğu 8. haftada söylendi ama benm düşük riskim sürekli vardı, bu sebeple kullanmadım ilaç korkmayın sizde