Minigin_annesi0 Kızlar bebek için birşeyler bakıyorum ama öyle bildiğiniz üzere 0-3 3-6 yazmıyo direk 6 ay yazıyo. Ben genelde 3-6 ay alıyorum 6 aylık kıyafetleri nasıl ebebeğin? 3-4 aylıkken olur mu
happycatnap Minigin_annesi0 kalıpları biraz küçük bence büyük almakta fayda var 6 Ay diyor benim bebeğim zayıf olmasına rağmen 3 4 aylıkken giyiyor. Bi pijama tk aldım 1 yaş yaza giyer diye şuan 4 aylık ve oluyor kalıplar çok küçük
Eymirinannesi Minigin_annesi0 e bebeğin kalıpları dar oluyor genelde .3 aylık için 9 ay aldığımı bilirim
sedaa_aa Minigin_annesi0 kalıpları bence biraz küçük 9 ay yazan tulumu 8 aylıkken giydirebildim mesela o yüzden 6 aylıkken 9 yazanı alabilirsiniz bence
Suzanne Canım ben bi tane tulum takımı aldım 6 ay baya büyük 6-9 şeklinde ama hepsinde aynı mıdır bilmiyorum
Minigin_annesi0 Suzanne kafam karıştı benimde ya yazın 3-6 aylık giydircem anca büyük gelirse elimde kalır
Minigin_annesi0 Eymirinannesi tamam canım ben ilk defa alıyorum LC geniş kalıplar yapıyo mesela öyleyse diye tereddüt ettim