Nurdiri ben hastaneyi çok beğeniyorum, hemşireleri çalışanları vs çok iyi. 25.haftama kadar oraya gittim. Doktorum da genel olarak iyiydi aslında ama benim gebelik zehirlenmesi şüphem vardı rahme giden damarlarda çentik çıktığı için ve bu konuyu biraz geçiştirdi gibi, detaylı ultrasondan sonra damarlarımı kendisi kontrol etmedi. Numarasını da vermemişti zaten, bi sıkıntı olsa ulaşamayacaktım. Öyle olunca da aynı hastanede doktor değiştirmek istemedim, şu an farklı bi hastaneye gidiyorum.
En baştan memnun kalacağınız bir doktorla başlarsanız güzel olur, dediğim gibi hastaneden çok çok memnundum. Gebelik öncesi de oraya gidiyordum, hatta farklı bölümlerine de gerekince gidiyorum hala.