umre_betul
sehrengiz_8 Ümidini kaybetme Rabbim bilir.😊
Ilk gebeligimde 37+5 de doğum yaptim. Şöyle anlatiyim dr cuma gününe sezeryan gunu vermisti. Benim pazar gecesi agrilarim basladi acilde bebeğin kafasi yukarda yalanci sanci dedi gonderdiler. Agrilarim pazartesi de devam etti ve pazartesi gece sahura kalktigimizda gozlerimin onunde kafasi aşağıya döndü. Kaynanamdan Allah razi olsun cok yardimci oldu korkmayim diye teselli verdi. Bildigin izleyerek takip ettik kafasini asagiya geldi ve kirmasmadi cok ağrı cektim ama.Agrilarim devam etti ve Sali akşamı kadir gecesi normal dogum yaptim. Sukurler olsun 2 yaşında kizim var 😍