Bebeğim normalde 9+2 haftalık fakat doktor geç gebelik dedi bebeğin 6+1 günlük dedi. Kanamam var ağrım var çok şiddetli,sürekli istifra ediyorum.ultrasonda bebeğimin etrafında kanamam gözüktü. Progestan kullanıyorum 200 mg yatmadan önce 2 tane al dedi.Vajinal yoldan. Fakat ağrım hala çok şiddetli geçmiyor yardım edin