Nazendehanim Merhaba hanımlar , yaşadığınız düşüklerden ve yaptırdığınız testlerden sonra kendi doktorunuza mi gittiniz perinatoloji alanına mi gittiniz , nasıl bir yol izlediniz paylaşır mısınız
Deva22 Nazendehanim ben bir çok doktora gittim bence önemli olan doktorun tekrarlayan gebelik kayıplarında başarısı çünkü bazı doktorlar özellikle ilk haftalardaki kayıpları çok önemsemiyor ya da bir tedavisi olduğunu düşünmüyor. Ben şu an perinatolog takibindeyim.