Kızlar merhaba🙋♀️ Daha önce de burda tavsiyeler okumuştum.. Doğum yapacağım hastaneye karar vermeye çalışıyorum da sizlerin de fikirlerinizi almak istedim..Jimer düşünüyordum ama çok zam geldiği için Medicabil’e dönmüştüm.. Doktorum orda küvöz olmadığını söyledi..Medicana da ise covit üniteleri war orası biraz karışık dedi.. Pembe Mavi gereksiz pahalı dedi😒 ( Jimer ile arasında sdc bin lira fark var bu arada😑) sizin gerek hizmetkerinizden gerekse temizlik, odalar ve genel olarak memnun kaldığınız hastaneler varsa benimle paylaşabilir misinizz🌸