Sabibo İyi akşamlar kızlar, 4+6 haftalık hamileyim dün ve bugün kahverengi lekelenme var. Ne oluyor anlamıyorum. Düşük tehlikesi mi? Yarın sabah doktora gideceğim ne bu? Yaşayan var mı? İlk hamileliğim
Cananyildiz Sabibo canım yoğun mu geliyor. Korkma içini ferah tut aynı zamandaymışız inşallah birşey yoktur belki yerlesme kanamasi falandır keseyi görmüşmüydün
Edadrmz Sabibo canım yerleşme lekelenmesi de olabilir stres yapma kendine . Yarın doktora gidiceksen bugün dinlen ağır bişey falan kaldırma doktor yarın detaylı muayne eder zaten
SssenemmM Sabibo öncelikle geçmiş olsun sakin ol kırmızı kanama tehlikeli kahverengi kanama bebeğin keseye tutunma kanaması olabilir ama bu kadar stres yapacağına acile git bence en azından varsa birşey ilaç serum falan verirler böyle stres sana ve bebeğe daha fazla zararli bence sakin ol ve acile git
Seydasavrak Sabibo yoğun değilse ve sancı yoksa endişelenme ben 20.haftama girdim hala arada kahverengi akıntım oluyor içini ferah tut..
Sabibo Cananyildiz Yok daha gidemedim doktora ben.öğrendiğim günün sabahı grip olmuştum yarın İnşallah
Sabibo SssenemmM Burada beni korkuttular ya böyle değilim soğukkanlıydım o kadar yorum okudum ki böyle olup düşük yaptım diye
SssenemmM Sabibo evhamlı insan çok ama bebeğine en çok stres zarar verir bunu da unutma bı arkadasim 9 ay kanaması oldu neler neler yaşadı ama sagsalim bebeğini doğurdu herkez ayrı bı gebe kimseyle kıyaslama kendini doktora gidecektin bugün beni de haberdar et güzel haberlerini alalım inşallah
Lgel Sabibo bende de oluyor canm bende senin gibi ilk panik yaptim ama korkulacak birsey yok. Dr git sana progestan ilaç vercekler onu kullan. Arada gelir o yerleşiyo cocuk
Ktiryaki Sabibo geçmiş olsun ilk gebeliğim benimde öyle oldu sonra kırmızı kan ve düşük maalesef. Doktor düşük riskin yok dedi ama düştü . Yani her şeye hazırlıklı ol canım ilk gebeliklerde maalesef sık görülen bir durum dedi doktor.
Sabibo Cananyildiz ya zaten günlerimiz aynıymış❤İrtibatda kalalım Allah kucağına almayı nasib etsin. ilk 3 ayı geçirebilirsek riskli ayları gerisi sağ salim olur İnşallah