İlk hamileleğimde, ilk muayeneye gittiğimde bebegim 5 haftalıktı ultrasondan görebilmişti keseyi ama o zaman özel bi doktora gitmiştim. İkincide devlet hastanesinde 7 haftalıktım öğrendiğimde alttan muayene edilmisti kücük görünmez demislerdi. Ultrason cihazına göre değisiyor bu durum bence, doktorunuzun cihazı eski olabilir