ozgetsdln bende 15 haftalıkken olmuştum çok ağır atlattım çok şükür bebeğime birşey olmadı gelişim geriliği olur dediler olmadı çok şükür 🤲 içine ferah tut bol bol vitamin meyve ye su iç kusana kadar su iç ılık çorbaları yap iç inana 3 4 gün çok zor geçiyor ama sonra rahatlatıyor benim eşim evdeydi büyük kızımla hep o ilgilendi Allah razı olsun ama herşeyi yolunda bebeğimin şuan 10 hafta geçti üstünden çok şükür gayet iyiyiz kendini korkutma sadece varsa parol iç günde 2 tane oda iç ateşin olur felan bebeğe zararlı en azından ateşini önler ılık duş al her gün oda zinde tutuyor kefir iç 🥰 inşallah kolay bir şekilde atlatırsınız