Semanurelkun Allah yardımcınız olsun, siz de Aliya hanımı veya Ayşe hanımı araştırın isterseniz. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Yani öyle bir devirdeyiz ki.. Hastaneler ticarethane olmuş, fiyatı yüksek olmasını geçtim değeceğini bilsek gözümüze gözükmez ama çoğu özel hastanede problemler duyuyoruz. Doktorlar deseniz kimi zaman ilgili, kimi zaman ilgisizler. Hamilelik ve doğum da kolay bir süreç değil. Hele ki ilk olunca insan çok daha tedirgin oluyor. Adamakıllı seçim yapmak da çok zorlaşıyor bizim için. Herkeste aynı telaş. Cidden Allah yardımcımız olsun, hayırlı insanlarla karşılaştırsın. İnşallah sağasağlim yavrularımıza kavuştuğumuz günleri görürüz.🌹