seri4270 iremss 2. Gebeliğim ilki 40. Hafta olmuştu merak ettm şimdi normal de doktorum 39 da alıyor genellikle
iremss seri4270 38den sonra istenilen tarihe veriliyor genelde ya 39 ve sonrasına pek bırakmıyolar yani en azndan bnm doktorum öyle
Nihal-7 seri4270 38+1 deyiz 🐣 amin inşallah hepimiz sağlıcakla evlatlarımızı kucagimiza alalım inşallah 😍