Duyguynrky Busracoban benim 37 ye son 2 gün kaldı 😁 kasıklarıma ara ara kramp girmesi dışında bir sıkıntım yok ama 1-2 gün bile değişikliğe sebep oluyor bakalım 37+ larda nasıl olcam