[silindi] valla kuzum edemiyoruz zaten biz birde samsunda oturuyoruz gidiş geliş çok masraflı oluyor 2 defa gittik üçüncüye gidemicez gibi zaten oyuzden başka doktor arıyorum hamileliğim riskli olmasa burda devlete giderim ama mecburiyet bazen insanın belini büküyor