SaniyeBektaYazc Hindistan cevizi yağı,sebamed çatlak kremi,madecassol medikal yara izi kremi ve zeytinyağ aldım kullandım, her gün sabah akşam gün arasında aklıma geldikçe sürekli yapyağlı gezindim.
Ailemin kadınlarında çatlak var,bende de oluştu 24. Hafta gibi başladı karnımda.Iyy felaket oldum diyemicem mor mor çatlaklar olsa da napayım öldüremicem kederleyemicem kendimi.29 yaşımdan sonra göbeği açık tişört giycek halim yok 🤣 Eşim hiç dert etmiyor dövme gibi oldular diye takılıyor 😄
Zaten daha 16-17 yaşında kalçalarım çatlamıştı.