Kızlar bişey sormak istiyorum ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok akıntım normal geliyordu biraz sulu gibi bugün akıntı gibi beyaz geldi yapışkan ve aşırı yoğun akıntım böyle hiç olmuyordu krem peyniri kıvamında oluyordu bugün gelen aşırı yoğun yapışkandı kan veya kahverengi leke yoktu beyazımsı şeffaf gibiydi biraz gece 12 den sonra 37 haftalık oluyoruz nişan olabilirmi acaba?