Kızlar 20 haftalikken çok güzel hissediyordum hareketlerini gün içinde en az 4 kez net bir şekilde bir iki kere tekmeliyormuş gibi oynuyordu şimdi 21 haftayı bitiriyoruz hareketlerinde azalma var yani ben eskisi gibi hissetmiyorum şehir değiştirdim hareketleri yavaşladı doktora normal muayeneye gittim bir sorun olmadığını söylediler her şey yolunda ama hareket konusu kafama takılıyor yaşayan var mi böyle ? 💙🍀