MelekKarabulut 33 haftalık hamileyim normal akıntılarım oluyordu gün içinde beyaz genellikle bugun sabah kalktıgımda sarı ve ekşimiş peynir gibi kokuyordu bayagıda yogundu normalde beyaz renkde olan akıntım bugun sarıydı ve çok kötü kokuyordu anlam veremedim.sizce bu nişan olabilirmi suyumda gelse nişanımda gelse anlamıyorum çünkü cevap verirmisiniz
Perimm Suyun gelse emin olki anlarsın..o idrar gibi birşey değil durmaz istesende durduramazsın hep akar..sanırım senden gelen biraz fazla akıntı çok sıkıntı yapıyorsan hastaneye git tatlım en azından gönlün rahat eder MelekKarabulut
MelekKarabulut ozlemkrts vardı ama ilaçkullandım geçti ilk defa böyle kötü bi koku oldu yoksa enfeksiyon varken bile bu kadar kokmuyordu
MelekKarabulut Perimm bazıları diyor sızıntı şeklinde geliyor die bende idrarımı yaparken hep sızıntı şeklinde oluyor
ozlemkrts MelekKarabulut arada bi olabiliyor cnm banada olmuştu bi doktora Görün istersen için rahat etsin
Bsk2101 Sarı ve kokulu akıntı su ya da nişandan ziyade enfeksiyon belirtisi canım istersen ihmal etme bir doktora git idrar tahlili ver. Acile de gidebilirsin hamileyim akıntım var birazda kasık ağrım falan var enfeksiyon mu diye endişelendim de bakarlar.
MelekKarabulut ozlemkrts bebegim aşagıda oldugu için erken doğum riskide var ve sürekli alt tarafıma vuruyor zaten sancıda hissetmiyprım doktora yeni gittim bi sorun olmadıgını söyledi bir hafta önce
ozlemkrts MelekKarabulut doğrudur cnm şimdi kokulu akıntı olunca sıkıntı olabilir tekrar gitmende fayda var
Gulnar94 MelekKarabulut korkma basi awagi ya ondan bide idrar yolu enfeksiyonu birakmiyoki yakamizi bendede oluyor sarimtil akinto su degil canim korkma
Sulemrahkuzey Canım bahsettiklerin mantar ve enfeksiyon belirtileri benziyor istersen internetten de araştırabilirsin ama doktoruna mutlaka söyle canım muhtemelen tahlil yaptırıp sonucuna göre ilaç tedavisi verebilir