Babyontheway Merhaba Açlık şekerim 70-100 arası olması gereken 72 Tokluk şekerim 60-140 arası olması gereken 144 çıktı Doktoruma yarın gidicem sizce problem yapar mı
bsra57 Babyontheway açlık şekeri 94 ün altında olması lazım tokluk ta 140 ın altında çık can sıkıcı bi durum benim gebelik şekerim var son 3 aydır diyet yapıyorum ve çok bunaldım artık doğursam da kurtulsam şu şeker illetinden 🤦♀️
Basakcim Babyontheway benim de 145di endokronoloji doktoruna yönlendirdi doktorum diyetteyim 24.haftamdan beri 34 haftalığız sizi de endokronoloji ya da dahiliye doktoruna yönlendirecektir muhtemelen gebelik şekeri için